بهترین چوب های راکت پینگ پنگ

چوب راکت پینگ پنگ

در دنیای تنیس روی میز تجهیزات قسمت بسیار مهمی در موفقیت یک بازیکن  می باشد و بازیکنان پینگ پنگ باید به نسبت بازی خود و با راهنمایی مربی پینگ پنگ خود تحهیزات مناسب خود را انتخاب کنند حالا در این مقاله قصد داریم تعدادی از چوب های فوق العاده را در دنیای پینگ پنگ بررسی نماییم و بهترین چوب راکت پینگ پنگ را بشناسیم.

بهترین چوب راکت پینگ پنگ

جوب راکت پینگ پنگ تیموبول ALC

تیموبول ALC قطعا محبوب ترین و پر فروش ترین چوب راکت تاریخ پینگ پنگ می باشد این چوب که با همکاری تیموبول  آلمانی بازیکن محبوب و پر آوازه تیم ملی آلمان تولید شده است در سال های 2010 تا 2015 بی شک پر فروش ترین چوب دنیای پینگ پنگ بود و در میان بازیکنان حرفه ای حتی می توان گفت از هر 10 نفر 6 نفر از این چوب استفاده می نمود .

ای چوب با بهره گیری از از پنج لایه چوب و 2 لایه کربن آرلایت همزمان احساس سرعت و کنترل بالایی در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین چوب راکت پینگ پنگ

 میزوتانی سوپر ZLC

میزوتانی سوپر ZLC از زمان معرفی انقلابی در دنیای چوب های تنیس روی میز ایجاد کرد و در بازه ی سال های 2015 تا 2018 بازیکنان بسیار زیادی از ای چوب استفاده می کردند این چوب که با همکاری مشترک باترفلای با جون میزوتانی بازیکن اهل ژاپن که مدال برنز المپیک ریو هم در کارنامه خود دارد تولید شد و توانست محبوبیت بسیار بالایی میان بازیکنان پینگ پنگ به دستت آورد و نوشاد و نیما عالمیان مایندگان شایسته ی کشورمان نیز از این چوب استفاده می کردند.

این چوب با بهره گیری از 5 لایه چوب و دو لایه سوپر زیلون کربن یک رکیب کامل در اختیار شما برای پیروزی در برابر هر حریفی قرار می دهد.

چوب میزوتانی سوپر zlc

 ویسکاریا 

باترفلای ویسکاریا  که سال 1994 برای نخستین بار توسط باترفلای معرفی شد.این چوب قطعا یکی از شاهکار باترفلای بود که با گذشت حدود 30 سال کماکان یکی از محبوب ترین چوب های دنیای پینگ است.در آن زما پیشتر از چوب های کربن تامکا و با سرعت بسیار بالا استفاده می شد اما باترفلای با جسارت بالا چوبی به نام ویسکاریا تولید نمود که با باهره گیری از کربن آرلایت سرعت خیلی پایین تری به نسبت چوب های آن زمان داشت اما حس بالای این چوب باعث شد رفته رفته بازیکنان به این چوب های علاقه ی بیشتری نشان دهند و مسیر تولیدات به این سمت و سو رفت.

ژانگ جیکه در سال 2012 با این چوب قهرمان المیک لندن شد.در حال حاضر آندره گاسینا بازیکن پر آوازه اهل کرواسی نیز از این چوب استفاده می کند.

ژانگ جیکه سوپر ZLC

پس از المپیک لندن و قهرمانی ژانگ جیکه در این مسابقات و محبوبیت عجیبی که این بازیکن در میان پینگ پنگیها به دست آورده بود باترفلای تصمیم به تولید یک چوب همه چیز تمام با همکاری این بازیکن گرفت و سری ژانگ جیکه را روانه بازار نمود که در همان روز های ابتدایی تولید ای چوب فروش بسیار بالایی را به دست آورد و در ایران هم محبوبیت بسیار بالایی به دست آورد بازیکنان بسیار زیادی از این چوب استفاده می کردند.

این چوب نیز با بهره گیری از سوپر زیلون کربن یک اسلحه ی تمام عیار است که با یک دسته ی بسیار خوش دست همه چیز را برای پیروزی در اختیار شما قرار می دهد.

 فان ژندونگ سوپر ZLC 

آخرین شاهکار باترفلای قطعا چوب راکت فان ژندونگ می باشد چوبی که در حال حاضر قطعا بهترین و کامل تین چوب پینگ پنگ جهان است پس از درخشش های متوالی این بازیکن باترفلای تصمیم به تولید این چوب گرفت و تمام هنر و تجربه ی خود را در تولید این چوب قرار داد دسته ی خوش فرم این چوب و طراحی زیرکانه ای که اشاره به یک بازیکن چینی دارد و همینطور تکنولوژی فوق العاده در این چوب باعص شده تا لقب بهترین چوب پینگ را به خود اختصاص دهد .

چوب راکت فان ژندونگ سوپر zlc
0 0 رای ها
امتیاز شما به این پست
guest
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها