نقشه راه آموزش پینگ پنگ

آموزش پینگ پنگ

در اینجا می خواهیم برای شما یک مسیر ساده و منظم برای رسیدن به سطح بالای پینگ پنگ از سطح مبتدی تا پیشرفته را برای شما ترسیم کنیم.

 

آموزش پینگ پنگ

1.آموزش گارد گیری در پینگ پنگ 

اولین قدم در یاد گیری آموزش پینگ پنگ گارد گیری می باشد گارد گیری نحوه ی ایستادن صحیح پشت میز پینگ پنگ می باشد.

2.راکت گیری در پینگ پننگ 

دومین گام در یادگیری آموزش پینگ پنگ نخوه ی گرفتن صحیح راکت پینگ پنگ می باشد که بهدونوع پن هولدر و شیک هند می باشد.باید بدانید که راک گیری اصولی نقش بسیار زیادی در مسیر رشد و پیشرفت شما در تنیس روی میز دارد.

3. هل فورهند 

اولین تکنیکی که در پینگ پنگ یاد می گیرید هل فورهند ساده می باشد که با این حرکت شما یاد میگیرید چگونه توپ را با جلوی راکت به سمت یز حریف روانه کنید.

4.هل بکهند 

حالا زمان این رسیده شما بتوانید توپ را با پشت راکت به سمت میز حریف روانه کنید و برای این کار لازم است که هل بکهند را بگیرید.

5.تاپ اسپین فورهند 

در این مرحله شما با مفهوم پیچ در پینگ پنگ آشنا خواهید شد و اولین پیچ پیچ رو می باشد که شما برای اجرای این پیچ احتیاج به آموزش تاپ اسپین فورهند دارید.

6.تاپ اسپین بکهند

در تاپ اسپین فورهند شما پیچ رو را با جلوی راکت به توپ وارد می کنید و در اینج یاد میگیرید پیچ رو را با قسمت پشت راکت ایجاد کنید.

7.کات 

حالا با پیچ بعدی یعنی پیچ زیر آشنا خواهید شد و یاد میگیرید پیچ زیر را به توپ بدهید و باعث ایجاد مشکل در دریافت حریف می شوید.

8.تک یا اسمش

حالا اینجا یاد می گیرید چطوری و چگونه با سرعت بالا و قدرت به توپ ضربه بزنید در واقع تک یا اسمش ضربه تمام کننده در پینگ پنگ می باشد.

9.سرویس 

در اینجا به شما می آموزیم سرویس با پیچ زیر،رو ،بغل و با اشکال مختلف مانند هایتاس و معکوس را بزنید.سرویس خوب یکی از مولفه های اصلی بازیکنان خوب می باشد.

10.فلیپ فورهند 

زمای که توپ پیچ زیر و با ارتفاع کمی بالاتر از تور به سمت شما می آید می توانید از این ضربه اسفاده کنید.

11.کوربل بکهند 

آخرین و پیشرفته ترین ضربه ای که یاد می گیرید کوربل بکهند می باشد که با این ضریه شما میتوانید از هرجای میز روی توپ های پیچ زیر داخل میز حمله کنید.

0 0 رای ها
امتیاز شما به این پست
guest
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها