توپ پینگ پنگ استاندارد،چگونه است؟

توپ پینگ پنگ نیتاکو

پینگ پنگ  یک ورزش فوق العاده برای بازی و یک ورزش جذاب برای تماشا است. مسابقات مدرن در سطح حرفه ای به طور متوسط ​​حدود 30 دقیقه طول می کشد و در مقایسه با مسابقات آماتور با سرعتی غیرقابل درک سریع اتفاق می افتد. این به دلیل مهارت های خوب، تجهیزات سطح بالای تنیس روی میز (یا پینگ پنگ) و زمان واکنش فوق بشری است. یکی از بزرگترین عوامل موثر در سرعت بازی حرفه ای تنیس روی میز، کیفیت و قوام توپ های تنیس روی میز است. در اینجا برخی از ویژگی هایی که برای توپ های حرفه ای تنیس روی میز/پینگ پنگ با کیفیت مهم هستند آورده شده است.

ثبات

در ورزش‌های حرفه‌ای برای تجهیزات کاملاً استاندارد برای شما بسیار مهم  است. هر توپ باید 2.7 گرم (بین 2.67 تا 2.77 گرم) وزن داشته باشد، قطر آن 40 میلی‌متر (بین 40.0 تا 40.6) باشد و وقتی از 30 سانتی‌متر رها شود، توپ باید به 240 میلی‌متر (240-265 میلی‌متر) برگردد. تنیس روی میز یک ورزش دقیق است و حتی انحرافات جزئی نیز به دقت کنترل می شوند تا اطمینان حاصل شود که توپ و پرش تا حد ممکن سازگار هستند.

توپ پینگ پنگ

چرخش


بازیکنان حرفه ای می توانند از طریق ضربات ماهرانه (که گاهی اوقات حلقه نامیده می شود) نیروی جانبی به توپ وارد کنند که باعث می شود توپ تا 9000 چرخش در دقیقه بچرخد. این باعث انحنای شدید در مسیر پرواز توپ به لطف اثر مگنوس می شود (پدیده قابل مشاهده مرتبط با اجسام در حال چرخش که در آن اختلاف فشار جسم را قادر می سازد * یا منحنی* را در جهت سمت فشار پایین تر حرکت کند).

توپ های استاندارد باید کاملا کروی بود تا بر اثر پیچ و چرخش منحرف نشوند.

خرید توپ پینگ پنگ

مواد 

کیفیت توپ، در هر ورزشی، نحوه رفتار توپ را در بازی تعیین می کند. به غیر از کوچک و سبک بودن، یک توپ تنیس روی میز چند ویژگی دارد. توپ های مدرن از پلاستیک ساخته می شوند (این ورزش به دلیل نگرانی های ایمنی مرتبط با تولید سلولوئید خام از سلولوئید به عنوان ماده ای در مسابقات بین المللی دور شده است).  توپ های مدرن تنیس روی میز یا پینگ پنگ سفید رنگ هستند.

در پایان لازم است بدانید توپ ها به طور کلی به دوسته ی توپ های تمرینی و مسابقه ای تمرین می شوند که توپ های تمرینی قیمت کمتری دارند تا بازیکنان بتوانند در تمرین ها از توپ های بیشتری استفاده نمایند. برای خرید توپ های پینگ پنگ می توانید از اینجا اقدام به خرید نمایید.

0 0 رای ها
امتیاز شما به این پست
guest
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها