راهنمای خرید راکت پینگ پنگ برای افراد مبتدی

مربی خصوصی پینگ پنگ

انتخاب راکت مناسب همیشه یکی از دغدغه هایی است که بازیکنانی که تازه به رشته ی پینگ پنگ پیوسته اند با آن رو به رو هستند در ای مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید.

راکت پرسی و یا راکت غیر پرسی؟

اکثر افرادی که وارد رشته ی پینگ پنگ می شوند احتمالا در ابتدا نمی دانند که راکت های پینگ پنگ حرفه ای اصلا به صورت آماده یا پرسی نیستند و از یک چوب و رویه ی جدا تشکیل می شوند در نتیجه شما می توانید با انتخاب رویه ی مناسب و یک چوب با تناسب با سطح بازی و رویه ی انتخاب شده یک راکت مناسب تهییه نمایید.

انواع رویه ی پینگ پنگ

رویه های پینگ پنگ از لحاظ تقسیم بندی کلی شامل: رویه های با اسفنج،رویه های آنتی و در در نهای رویه های دون می باشد که خود این رویه ها دارای تقسیم بندی های بسیار زیادی هستند.

رویه و چوب مناسب افراد مبتدی

اگر مبتدی و هستید و تازه به این رشته روی آورده اید ما شما چند رویه و چوب را پیشنهاد می کنیم که شما می توانید با انتخاب این ترکیب ها یک راکت پینگ پنگ متاسب داشته باشید البته بهترینکار این است که حتما قبل از خرید راکت پینگ پنگ با مربی پینگ پنگ خود مشورت نمایید.

مهم ترین نکته ای که به اذعان تمامی مربیان پینگ پنگ باید در انتخاب راکت برای افراد مبتدی در نظر گرفت این است که نباید سرعت راکت پینگ پنگ خریداری شده سرعت بالایی داشته باشد چرا که حس دست بازیکن که در دوران ابتدایی بازی باید ایجاد شود به صورت صحیحی به وجود نخواهد آمد پس در خرید اولین راکت به دنیال راکت های با سرعت بالا نباشید

چوب های مناسب

  1. چوب یینهه N11

 

  1. چوب یینهه  N10 

 

  1. چوب دونیک برن آف

 

4.چوب دونیک والدنر اکسکلوسیو

مربی پینگ پنگ

 

رویه های مناسب

1.رویه دفندرز

2.رویه ی دستو F2

باشگاه پینگ پنگ

 

3.سانوی T88-3

از این چوب ها و رویه ها می توانید یک ترکیب بسیار مناسبی در اختیار داشته باشید.

1.5 2 رای ها
امتیاز شما به این پست
guest
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها