چگونه با بازیکنان چاپر(کات کش) بازی کنیم؟

در پست امروز به شما یاد می دهیم که چگونه یک بازیکن چاپر(کات کش) را شکست دهید (فقط در چهار مرحله ساده). 

چاپ (کات کشیدن ) امروزه به اندازه گذشته در پینگ پنگ  محبوب نیست – سبک حمله ای تا حد زیادی غالب است – اما از تمرین کردن در برابر سبک های دفاعی  غافل نشوید. 

در اینجا یک راهنمای 4 مرحله ای برای رویایی با ای سبک بازیکنان قرار دادیم.

 

باشگاه پینگ پنگ
فیلوس رون آلمانی در حال اجرای چاپ بکهند

قدم اول: حریف خود را شناسایی کنید.


قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، ضروری است که تشخیص دهید با چه نوع چاپری بازی می کنید. و بسیاری از سبک های مختلف دفاعی در پینگ پنگ وجود دارد.سبک های مختلفی مثل دون بلند دون کوتاه و حتی آنتی اسپین ها.به محض اینکه شروع به ضربه زدن با حریفان کردید، باید لاستیک و استایل بازی حریفان خود را بسنجید.

اگر با این رویه ها آشنا نیستید از مربی پینگ پنگ خود بخواهید توضیحاتی در خصوصی این رویه ها به شما ارایه بدهند.

قدم دوم:توپ را به بهترین مکان هدایت کنید


زمانی که با این سبک بازیکنان بازی می کنید باید بدانید که اگر الویت شما صرفا انتقال توپ به زمین حریف باشد و یا فقط ضربات خود را بدون توجه به مکان توپ با قدر وارد زمین حریف کنید قطعا شما دچار چالش شدیدی با این بازیکنان بر خواهید خورد.
بهتر است با این بازیکنان توپ را به گوشه های میز اتقال دهید و همینطور اکثر بازیکنان دفاعی از رویه ی تدافعی در قسمت بکهند استفاده می کنند و معمولا در قسمت فورهند ضعیف هستند پس بهتر است توپ هارا به سمت فورهند این بازیکنان بیشتر هدایت کنید
فراموش نکنید که قانون جامعی در خصوص این بازیکنان وجود ندارد و هر بازیکن مشخصه ی خاص خود را داراست پس سعی کنید زمانی که در باشگاه پینگ پنگ خود در حال تمرین هستید و حریف تمرینی شما تدافعی هست از استراتژی های مختلفی استفاده کنید تا در شرایط مسابقه کاملا مسلط به بازی حریف باشید.

ژانگ جیک در حال اجرای های لوپ بر روی چاپ حریف

قدم سوم:استفاده مناسب از پیچ(اسپین)

باید بدانید که پیچ دادن در پینگ پنگ حرفه ای مولفه ی اصلی بازی شما می باشد.
معمولا بازیکنان چاپر توپ را باپیچ زیر به سمت شما هدایت می کنند و حالا شما باید تصمیم بگیرید بر روی این توپ ها حمله کنید و یا توپ را به اصطلاح رد کنید اگر تصمیم به حمله گرفته اید باید از ضربه ی های لوپ استفاده کنید اما مهم ترین کاری که باید انجام دهید و عامل پیروزی شما در برابر بازیکنان چاپر هم به شمار می رود تغییر و کم و زیاد کردن میزان پیچ توپ هست که اگر در این کار به تلط برسید بازیکن حریف هیچ شانسی برای پیروزی در مقابل شما نخواهد داشت.

پینگ پنگ مبتدی

قدم چهارم:صبور باشید


صبر کلید پیروزی شما در برابر این بازیکنان است.اکثر بازیکنان دوست دارند جوری به توپ در برابر این بازیکنان ضربه بزنند که با اولین ضربه امتیاز را به دست آورند اما این کار دقیقا همان چیزی است که بازیکن چاپر را در برابر شما به پیروزی خواهد رساند.
در برابر این بازیکنان باید صبور باشید تا مناسب ترین توپ را برای زدن یک درایو تمام کننده به دست آورید و بعد با خیال راحت باز زدن ضربه به جای مناست میز امتیاز را به دست آورید.

0 0 رای ها
امتیاز شما به این پست
guest
0 دیدگاه‌ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها